
تغییر یک ضرورت است نه مزیت!
تغییر برای شرکتهای بیمه امری حیاتی است، ضرورتی برای بقا و رشد که مسیر کسب وکار آینده بیمه را در دست میگیرد، به خصوص در دنیای دیجیتالی امروز که فناوری ها نوبهنو عوض می شوند و رویکردها هر روز تغییر میکنند.

تغییر برای شرکتهای بیمه امری حیاتی است، ضرورتی برای بقا و رشد که مسیر کسب وکار آینده بیمه را در دست میگیرد، به خصوص در دنیای دیجیتالی امروز که فناوری ها نوبهنو عوض می شوند و رویکردها هر روز تغییر میکنند.

چینیها چندسالی است که خیز بلندی در صنعت بیمه برداشته اند. اگرچه نگاه سنتی ساختار کمونیستی در این کشور و نظارت مستقیم آن بر این عرصه می توانست فعالیت برای شرکتهای بیمه را محدود کند اما ساختارشکنی ها و فعالیتهای نوآورانه شرکتهای بیمه چینی جایی برای اما و اگرهای بزرگ باقی نگذاشت.

آنچه که دنیای بیمه در چین را پررونق کرده نه فاکتوری مانند جمعیت بالای مردمان آن که درایت استفاده از روش های فناورانه و نوآورانه تازه در رویکردهای سنتی و قدیمی بیمه چین با وجود نظارت سیستم کونیستی بر این فضای پیچیده بود.

اینشورتکهای چینی برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار و فرصتهای پیشرو بر نکتهای مهم تأکید دارند. این که داشتن یک مدل کسبوکار خاص و مناسب برای رسیدن به اهداف بلندمدت بسیار حیاتی است

علی رغم پیچیدگیها و چالشهایی که سال جاری برای صنعت بیمه به همراه داشت میتوان اذعان کرد که بیمه درست در لحظه کسب موفقیت ایستاده است. استفادههای جدید از هوش مصنوعی میتواند دوران سخت و غیرقابل پیش بینی کروناویروس را به فرصتی برای بهره گیری از فرصتهای تازه تبدیل کند.

Reverse Pitch یا ارائه وارونه یک رویداد مبتنی بر تقاضای نوآوری و فناوری است که در ان بر خلاف رویدادهای مبتنی بر عرضه، سرمایه گذاران و شرکتهای بزرگ چالشها و نیازهای فناورانه و حوزههای مورد علاقه خود برای سرمایهگذاری را معرفی میکنند.