آخرین مطالب وبلاگ

اینشورتک استارتاپ

استارتاپ‌های برتر اینشورتک در سال ۲۰۱۸

اینشورتک که یک پدیده نوظهور در صنعت بیمه است، در مدت زمان کوتاهی بخش بزرگی از بازار بیمه را تصاحب کرده است. استارتاپ‌های زیادی در زمینه اینشورتک فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا صنعت سنتی و قدیمی بیمه را تغییر دهند و بسیاری از آن‌ها، به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌اند.

ادامه مطلب »
مشارکت در بیمه

فواید مشارکت اینتشورتک ها و شرکت‌های بیمه

در سال 2019 میلادی میزان سرمایه‌گذاری در عرصه اینشورتک به رقمی فراتر از 6 میلیارد دلار رسید. رقمی که به عقیده بسیاری از کارشناسان دلیلی واضح بر گسترش مقبولیت استفاده از روش‌های نوین فناوری در صنعت بیمه است و اذعانی بر این نکته اینشورتک‌ها با در اختیار داشتن قناوری و سرعت عملی که به سبب به کار گیری ابزارهای مدرن به آن رسیده‌اند می‌توانند عرصه بیمه سالخورده سنتی را دگرگون کنند. به طوری که سال 2020 میلادی را سال هوش مصنوعی در بیمه دنیا می‌دانند. آیا همکاری میان اینشورتک های دنیا باشرکت های بزرگ بیمه‌ای رو به گسترش است؟

ادامه مطلب »
نوآوری اینشورتک

عصر نوآوری

در صنعت بیمه نوآوری کمتر از صنایع دیگر رخ می‌دهد که از دلایل آن می‌توان به وجود مقررات زیاد و در برخی موارد فضای کمتر رقابتی اشاره کرد.
تکنولوژی‌های مرتبط با صنعت بیمه، تلاش‌های نوآوری را متمرکز می‌کنند. برای کمک به شرکت‌ها برای نوآوری، ما به سه حوزه گسترده نگاه می کنیم – انواع جدیدی از خطر، رویکردهای جدید برای بیمه‌کردن و جایگاه ارزش جدید.

ادامه مطلب »
ارزش-اینشورتک

کسب ارزش از منبع اصلی آن

این تحقیق بررسی می‌کند که چگونه تحول دیجیتال توانایی بهبود و بازطراحی سفر مشتری در راستای خلق ارزش را دارد و بدین سبب بسترهای لازم برای این بازطراحی را چنین معرفی می‌کند.

ادامه مطلب »
اینشورتک

اکتساب قلب‌ها، ذهن‌ها و سهم بازار

هزینه جذب یک مشتری جدید چهار برابر هزینه نگهداری یک مشتری فعلی می‌باشد. برای افزایش سهم بازار، بیمه‌گران نیاز به جذب مشتریان جدید دارند، اما نگهداری مشتریان فعلی تاثیر عمیق‌تری در ترازنامه شرکت خواهد داشت.

ادامه مطلب »
فرهنگ پیشرفت مداوم

ایجاد فرهنگ پیشرفت مداوم در بیمه

سازمان‌ها به دلیل بروز چالش‌هایی نظیر مقررات جدید، بی‌ثباتی در بازار ‌سرمایه، یا محصولات و کانال‌های جدید نیاز به ایجاد و توسعه ظرفیت دارند. توانایی انجام این کار از طریق یک سیستم مدیریت عالی امکان‌پذیر است که بتواند به پرورش فرهنگ پیشرفت کمک ‌کند. در این راستا، برای ایجاد یک فرهنگ پیشرفت مستمر در بیمه، نیازمند رعایت دو اصل جریان ثابتی از پیشرفت و فراتر از ابتکارات جهت بهبود می‌باشیم.

ادامه مطلب »
تحول دیجیتال

نقشه راهی برای تحول دیجیتال

آینده‌ی بیمه، دیجیتال خواهد بود و این یک واقعه قطعی است، که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در یک “کانال فروش جدید”، “راه‌اندازی یک اپلیکیشن خدماتی” و یا “اتوماسیون‌سازی فرآیندها” آغاز شود. بدین منظور، در ادامه اصول راهنمای تحول دیجیتال موفق را بیان خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
هزاره سوم

نسل هزاره سوم از اینشورتک‌ها چه می‌خواهند؟

می دانید بزرگ‌ترین ویژگی نسل جدید چیست؟ آن‌ها حال و حوصله رو در رو صحبت کردن ندارند. حالا می‌خواهید اسمش را بگذارید نقطه ضعف، راحت طلبی یا هر چه. این نسل به جای رو به رو شدن با کارگزاران در هر امری استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن را ترجیح می‌دهند و چه بهتر. چرا که زمینه برای فعالیت بیشتر اینشورتک‌ها برای این نسل فراهم است. چطور؟

ادامه مطلب »
استراتژی دیجیتال

چرا باید اینشورتک را جدی گرفت؟

شرکت‌های بیمه باید به اینشورتک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. برای شما که در صنعت بیمه فعالیت دارید این جمله کلیشه‌ای است. حتماً با خودتان می‌گویید امروز همه می‌دانند باید اینشورتک‌ها را جدی گرفت. اما آیا فکر کرده‌اید چرا؟ به چه دلیلی شرکت‌های بیمه موظف هستند به استارتاپ‌های بیمه توجه کافی داشته باشند؟
جواب ساده است و قابل تأمل.

ادامه مطلب »