آخرین مطالب وبلاگ

چین
بلاگ

فرصت طلایی اینشورتک در چین

بازار اینشورتک‌ها در چین پیچیدگی‌ها و ویژگی های‌خاص خود را داراست؛ ویژگی‌هایی که درک و شناخت هر کدام از آنها می‌تواند راهکاری مفید برای باقی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بیمه‌ای تلقی شود. همگرایی مؤثر فناوری و صنعت بیمه در کشور چین بازار اینشورتک‌های این کشور را با طیف وسیعی از فرصت ها همراه کرده است.

ادامه مطلب »
بیمه دیجیتال
بلاگ

ارائه بیمه دیجیتال به کسب‌وکارهای کوچک

کسب‌و‌کارهای کوچک بخش مهمی از اقتصاد جوامع را تشکیل می‌دهند. با این همه، معمولاً نمایندگی‌ها و بازاریاب‌های بیمه، این کسب‌و‌کارها را به‌خاطر کم تلقی‌کردن حق کمیسیون نادیده می‌گیرند و همین امر باعث شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک تحت پوشش بیمه‌‌های مرتبط قرار نگیرند

ادامه مطلب »
نوآوری
بلاگ

تفاوت نوآوری با تحول در صنعت بیمه

آیا صنعت بیمه به نوآوری نیاز دارد یا تحول؟ آیا بیمه امروز به تحولی اساسی باید فکر کند یا اقدام به فعالیت‌های نوآورانه برای دنیای رقابت زده‌اش کفایت می‌کند؟ معنا و مفهوم اصلی و تفاوت واقعی این دو واژه در چیست؟

ادامه مطلب »
بیمه گری
بلاگ

فواید بیمه گری باز در صنعت بیمه

امروز بیمه گری باز را یکی از مهم‌ترین اقدامات نوآورانه در حوزه تحول دیجیتال تلقی می‌کنند. ارائه خدمات آنلاین به مشتریان از طریق سرویس‌های خاص API می‌تواند زمینه مناسب همکاری و مشارکت کسب و کارهای مختلف با کسب و کار بیمه را فراهم آورد.

ادامه مطلب »
بیمه باز
بلاگ

بیمه گری باز چیست و چه کارکردی دارد؟

بسیاری از شرکت‌های بیمه به این نکته واقف هستند که اکوسیستم‌ها می‌توانند راهکاری مناسب برای مواجهه با برهم‌زنندگی‌های دیجیتالی باشند. همه می‌دانند که اکوسیستم‌ها می‌توانند توانایی شرکت‌های بیمه را برای کسب و‌کاری تازه دوچندان کنند که این امکان از طریق بیمه گری باز ممکن خواهد بود.

ادامه مطلب »
بلاکچین
بلاگ

چالش‌های استفاده از بلاکچین در بیمه (قسمت دوم)

استفاده از فناوری های نوین مانند بلاکچین با مدل کسب و کار خاصی که با خود به دنبال دارد این روزها بیش از هر زمان دیگری صنعت بیمه را به خود مشغول داشته است اما باید توجه داشت که استفاده از بلاکچین آداب و اصول خاص خود را می‌طلبد که عدم توجه به آن می‌تواند شرکت‌های بیمه از آن را با چالش‎های تازه ای همراه سازد.

ادامه مطلب »
امنی چانل
بلاگ

تحول Omnichannel صنعت بیمه

این روزها با تغییراتی که در انتظارات مشتریان پیش آمده است، شرکت‌های بیمه دیگر نمی‌توانند تنها به یک کانال فروش بسنده کنند و در واقع باید به دنبال ارائه خدمات امنی چنل Omnichannel، اما یکپارچه از دید مشتری باشند.

ادامه مطلب »
مشتری مداری
بلاگ

اهمیت مشتری مداری در بیمه

مشتری مداری این روزها در صنعت بیمه از اهمیت زیادی برخوردار شده است به طوری که می‌توان ادعا کرد رمز موفقیت هر شرکت بیمه امروزی نه میزان استفاده آن از فناوری‌های روز که میزان اهمیتی است که آن شرکت به گستره مشتریانش می‌دهد.

ادامه مطلب »