اینشورتک
بلاگ

محرک‌های رشد اینشورتک‌ ها در سال 2020

آمارهای جهانی نشان می‌دهد که روند صعودی سرمایه‌گذاری روی استارتاپ های بیمه‌ای طی یک سال گذشته نه کم شده که حتی بیشتر نیز شده است. چطور می‌توان این روند صعودی را توجیه کرد و چه محرک‌هایی در این زمینه دخیل هستند؟

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

تجارب برتر شرکت‌ها در خلق ارزش از اکوسیستم‌ها

امروزه بیشتر شرکت‌های بزرگ، استراتژی اکوسیستم را در پیش گرفته‌اند. این پژوهش با بررسی بیش از 550 شرکت دریافت که، فعال‌ترین شرکت‌ها در کسب ارزش از اکوسیستم‌ها در حوزه‌های بانکداری، بیمه، تکنولوژی و خرده‌فروشی هستند. با‌ این ‌همه، اکوسیستم‌ها شکل و اندازه متفاوتی دارند و شامل مدل‌های کسب‌وکار مختلفی می‌شوند.

ادامه مطلب »
فرادیجیتال
بلاگ

اینشورتک در عصر فرادیجیتال!

این روزها سرعت تغییر فناوری در میان مردم و کسب‌و‌کارها چنان سریع و رو به رشد شده است که ما را از عصر دیجیتال به سوی یک واقعیت جدید دیگر می برد، به عصر تازه ای به نام عصر فرادیجیتال.

ادامه مطلب »
بیمه عمر
بلاگ

راهکاری برای حل پیچیدگی بیمه عمر

شرکت‌های بیمه باید برای کنترل پیچیدگی‌های خود دنبال راهکاری مؤثر باشند و کنترل اوضاع پیچیده پیش رو را در دست بگیرند. اما این امر چطور امکان دارد؟ وقتی ساده کردن کارها همیشه مفید و مؤثر نیست و خطر ساده‌انگاری و سهل‌پنداری امور را می‌تواند در پی داشته باشد.

ادامه مطلب »
بیمه عمر
بلاگ

چرا بیمه عمر پیچیده‌تر شده است؟

پیچیدگی در فرآیندهای مختلف بیمه‌ای در صنعت بیمه عمر از مدیریت بیمه‌نامه‌ها گرفته تا فرآیندهای عملیاتی داخلی همه و همه در حال افزایش است که البته نباید به آن خرده گرفت. چرا که گاهی ساده سازی بیش از هر فرآیندها به معنای سهل انگاشتن مشتری و نیازهای اوست.

ادامه مطلب »
مقصود
بلاگ

مقصود سازمانی؛ محرک رشد استراتژی

طی یک مطالعه جهانی درباره دستیابی شرکت‌ها به رشد سریع (High-growth)، اهمیت و اولویت تعیین مقصود (Purpose) نسبت به سه استراتژی دیگر «ایجاد بازارهای جدید، تامین گسترده نیازهای ذینفعان و تغییر قوانین بازی» مورد بررسی قرار گرفت

ادامه مطلب »
لیمونید
بلاگ

لیموناد، برهم‌زننده بزرگ بازی بیمه

استارت‌آپ بیمه‌ای لیموناد توانست در مدتی کوتاه با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و اصول اقتصاد رفتاری چنان گام بلندی در مسیر بهبود تجربه مشتریان به خصوص بازار هدف نسل هزاره بردارد که در مدت کمتر از 3 سال به یکی از مطرح‌ترین اینشورتک‌های دنیا تبدیل شود.

ادامه مطلب »
کرونا
بلاگ

سه روند‌ اینشورتک به وقت کرونا

در دوره‌ای که مردم به سبب ترس از کرونا هر گونه ارتباط فیزیکی را محدود کرده‌اند شرکت‌های بیمه به اهمیت استفاده از قابلیت‌های دیجیتالی بیش از گذشته پی برده‌اند به طوری که انتظار می‌رود تا پایان سال 2020 میلادی شاهد انقلابی بزرگ در همگرایی بیمه‌های سنتی با اینشورتک‌های جوان باشیم.

ادامه مطلب »