اینشورتک

اکتساب قلب‌ها، ذهن‌ها و سهم بازار

هزینه جذب یک مشتری جدید چهار برابر هزینه نگهداری یک مشتری فعلی می‌باشد. برای افزایش سهم بازار، بیمه‌گران نیاز به جذب مشتریان جدید دارند، اما نگهداری مشتریان فعلی تاثیر عمیق‌تری در ترازنامه شرکت خواهد داشت.

ادامه مطلب »
فرهنگ پیشرفت مداوم

ایجاد فرهنگ پیشرفت مداوم در بیمه

سازمان‌ها به دلیل بروز چالش‌هایی نظیر مقررات جدید، بی‌ثباتی در بازار ‌سرمایه، یا محصولات و کانال‌های جدید نیاز به ایجاد و توسعه ظرفیت دارند. توانایی انجام این کار از طریق یک سیستم مدیریت عالی امکان‌پذیر است که بتواند به پرورش فرهنگ پیشرفت کمک ‌کند. در این راستا، برای ایجاد یک فرهنگ پیشرفت مستمر در بیمه، نیازمند رعایت دو اصل جریان ثابتی از پیشرفت و فراتر از ابتکارات جهت بهبود می‌باشیم.

ادامه مطلب »
تحول دیجیتال

نقشه راهی برای تحول دیجیتال

آینده‌ی بیمه، دیجیتال خواهد بود و این یک واقعه قطعی است، که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در یک “کانال فروش جدید”، “راه‌اندازی یک اپلیکیشن خدماتی” و یا “اتوماسیون‌سازی فرآیندها” آغاز شود. بدین منظور، در ادامه اصول راهنمای تحول دیجیتال موفق را بیان خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
هزاره سوم

نسل هزاره سوم از اینشورتک‌ها چه می‌خواهند؟

می دانید بزرگ‌ترین ویژگی نسل جدید چیست؟ آن‌ها حال و حوصله رو در رو صحبت کردن ندارند. حالا می‌خواهید اسمش را بگذارید نقطه ضعف، راحت طلبی یا هر چه. این نسل به جای رو به رو شدن با کارگزاران در هر امری استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن را ترجیح می‌دهند و چه بهتر. چرا که زمینه برای فعالیت بیشتر اینشورتک‌ها برای این نسل فراهم است. چطور؟

ادامه مطلب »
استراتژی دیجیتال

چرا باید اینشورتک را جدی گرفت؟

شرکت‌های بیمه باید به اینشورتک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. برای شما که در صنعت بیمه فعالیت دارید این جمله کلیشه‌ای است. حتماً با خودتان می‌گویید امروز همه می‌دانند باید اینشورتک‌ها را جدی گرفت. اما آیا فکر کرده‌اید چرا؟ به چه دلیلی شرکت‌های بیمه موظف هستند به استارتاپ‌های بیمه توجه کافی داشته باشند؟
جواب ساده است و قابل تأمل.

ادامه مطلب »
اکوسیستم باز

از رؤیا تا واقعیت اکوسیستم‌های باز

آیا می‌توانید دنیایی را تصور کنید که رویای اکوسیستم باز حقیقت داشته باشد؟ دنیایی که در آن پلتفرم‌های جمعی بیمه ما با هم تبادل نظر دارند؟ دنیایی که در آن صنعت بیمه به خاطر کار گروهی سریع ترو بهتر از هر زمانی پیش می‌رود؟ مانند رویکردی که این روزها بین Oasis و Simplitium و … جریان دارد. این فقط یک رؤیا نیست. حقیقتی شدنی است. رد و بدل کردن داده‌ها بین پلتفرم‌ها مساله خارق العاده ای نیست. یک کار بنیادی است برای بقای طولانی مدت هر مرجعی در صنعت بیمه. از بیمه گر و کارگزار گرفته تا ارائه دهندگان راهکارها و ….

ادامه مطلب »

مجله پلنت

سلسله گزارش‌های ماهانه تخصصی در حوزه اینشورتک