نوآوری اینشورتک
بلاگ

عصر نوآوری

در صنعت بیمه نوآوری کمتر از صنایع دیگر رخ می‌دهد که از دلایل آن می‌توان به وجود مقررات زیاد و در برخی موارد فضای کمتر رقابتی اشاره کرد.
تکنولوژی‌های مرتبط با صنعت بیمه، تلاش‌های نوآوری را متمرکز می‌کنند. برای کمک به شرکت‌ها برای نوآوری، ما به سه حوزه گسترده نگاه می کنیم – انواع جدیدی از خطر، رویکردهای جدید برای بیمه‌کردن و جایگاه ارزش جدید.

ادامه مطلب »
ارزش-اینشورتک
بلاگ

کسب ارزش از منبع اصلی آن

این تحقیق بررسی می‌کند که چگونه تحول دیجیتال توانایی بهبود و بازطراحی سفر مشتری در راستای خلق ارزش را دارد و بدین سبب بسترهای لازم برای این بازطراحی را چنین معرفی می‌کند.

ادامه مطلب »
اینشورتک
بلاگ

اکتساب قلب‌ها، ذهن‌ها و سهم بازار

هزینه جذب یک مشتری جدید چهار برابر هزینه نگهداری یک مشتری فعلی می‌باشد. برای افزایش سهم بازار، بیمه‌گران نیاز به جذب مشتریان جدید دارند، اما نگهداری مشتریان فعلی تاثیر عمیق‌تری در ترازنامه شرکت خواهد داشت.

ادامه مطلب »
فرهنگ پیشرفت مداوم
بلاگ

ایجاد فرهنگ پیشرفت مداوم در بیمه

سازمان‌ها به دلیل بروز چالش‌هایی نظیر مقررات جدید، بی‌ثباتی در بازار ‌سرمایه، یا محصولات و کانال‌های جدید نیاز به ایجاد و توسعه ظرفیت دارند. توانایی انجام این کار از طریق یک سیستم مدیریت عالی امکان‌پذیر است که بتواند به پرورش فرهنگ پیشرفت کمک ‌کند. در این راستا، برای ایجاد یک فرهنگ پیشرفت مستمر در بیمه، نیازمند رعایت دو اصل جریان ثابتی از پیشرفت و فراتر از ابتکارات جهت بهبود می‌باشیم.

ادامه مطلب »
تحول دیجیتال
بلاگ

نقشه راهی برای تحول دیجیتال

آینده‌ی بیمه، دیجیتال خواهد بود و این یک واقعه قطعی است، که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در یک “کانال فروش جدید”، “راه‌اندازی یک اپلیکیشن خدماتی” و یا “اتوماسیون‌سازی فرآیندها” آغاز شود. بدین منظور، در ادامه اصول راهنمای تحول دیجیتال موفق را بیان خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
هزاره سوم
بلاگ

نسل هزاره سوم از اینشورتک‌ها چه می‌خواهند؟

می دانید بزرگ‌ترین ویژگی نسل جدید چیست؟ آن‌ها حال و حوصله رو در رو صحبت کردن ندارند. حالا می‌خواهید اسمش را بگذارید نقطه ضعف، راحت طلبی یا هر چه. این نسل به جای رو به رو شدن با کارگزاران در هر امری استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن را ترجیح می‌دهند و چه بهتر. چرا که زمینه برای فعالیت بیشتر اینشورتک‌ها برای این نسل فراهم است. چطور؟

ادامه مطلب »
استراتژی دیجیتال
بلاگ

چرا باید اینشورتک را جدی گرفت؟

شرکت‌های بیمه باید به اینشورتک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. برای شما که در صنعت بیمه فعالیت دارید این جمله کلیشه‌ای است. حتماً با خودتان می‌گویید امروز همه می‌دانند باید اینشورتک‌ها را جدی گرفت. اما آیا فکر کرده‌اید چرا؟ به چه دلیلی شرکت‌های بیمه موظف هستند به استارتاپ‌های بیمه توجه کافی داشته باشند؟
جواب ساده است و قابل تأمل.

ادامه مطلب »
اکوسیستم باز
بلاگ

از رؤیا تا واقعیت اکوسیستم‌های باز

آیا می‌توانید دنیایی را تصور کنید که رویای اکوسیستم باز حقیقت داشته باشد؟ دنیایی که در آن پلتفرم‌های جمعی بیمه ما با هم تبادل نظر دارند؟ دنیایی که در آن صنعت بیمه به خاطر کار گروهی سریع ترو بهتر از هر زمانی پیش می‌رود؟ مانند رویکردی که این روزها بین Oasis و Simplitium و … جریان دارد. این فقط یک رؤیا نیست. حقیقتی شدنی است. رد و بدل کردن داده‌ها بین پلتفرم‌ها مساله خارق العاده ای نیست. یک کار بنیادی است برای بقای طولانی مدت هر مرجعی در صنعت بیمه. از بیمه گر و کارگزار گرفته تا ارائه دهندگان راهکارها و ….

ادامه مطلب »
محصولات اینشورتک 2019
بلاگ

نوآورانه ترین محصولات بیمه در سال میلادی گذشته را بشناسید

استارتاپ‌های اینشورتکی جوان از دل شرکت‌های بیمه بیرون می‌آیند و با ارائه محصولی تازه در پی برآوردن حداکثری نیازهای مشتری‌ها از هر طیف سنی و هر طبقه اجتماعی هستند. در سال 2019 میلادی دنیای بیمه شاهد سربرآوردن محصولات تازه و بدیعی در این صنعت بود. شبکه نوآفرینی پلنت در این نوشتار به بررسی نوآورانه‌ترین محصولات بیمه سال 2019 می‌پردازد.

ادامه مطلب »