داده
بلاگ

داده بد، ریسک تازه دنیای بیمه

امروز لزوم استفاده از فناوری‌های تازه در صنعت بیمه در اختیار داشتن پایگاهی جامع از داده‌هاست. اما آیا همیشه داده‌ها می‌توانند مفید و کارآمد باشند؟ آیا داده همیشه خوب است؟ آیا داده بد وجود ندارد؟ چطور می‌توان داده خوب را از بد تشخیص داد؟

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

معیارهای لازم برای داشتن یک اکوسیستم

مهم نیست که یک کسب و کار چقدر می‌تواند پیشرفته باشد، در واقع در اختیار داشتن قابلیت‌های مناسب برای ورود یک اکوسیستم چندان مشخص نیست. اما با پرسیدن این سؤالات می‌توانید میزان آمادگی کسب و کارتان را برای شرکت در یک اکوسیستم و همچنین درک اهداف و شاخص های اکوسیستم خود ارزیابی کنید:

ادامه مطلب »
فنجان قهوه
بلاگ

نوآوری فنجان قهوه چیست؟

به نظر شما کدام یک از این دو نفر نوآور هستند: خدمتکاری که یک روز همه فنجان‌هایش را بر خلاف روز قبل می‌چیند یا مسئول امور خسارت نامه‌های یک شرکت بیمه که برای رسیدگی به خسارت نامه‌ها با استفاده از هوش مصنوعی اولویت بندی می‌کند؟

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

اکوسیستم‌ها، محیطی برای اشتراک تجربه‌ها

اکوسیستم‌ها فرصتی ناب برای حضور و مشارکت شرکت‌های بیمه هستند تا بتوانند در فضایی سالم و کارآمد به ارائه توانایی بالقوه خود بپردازند و با دنیایی از ایده و تجربه وارد کار شوند. اکوسیستم‌ها آینده روشن صنعت بیمه هستند.

ادامه مطلب »
بیمه خودرو
بلاگ

نوآوری در بیمه خودرو!

بیمه خودرو هم اکنون گسترده‌ترین و پرفروش‌ترین پوشش بیمه‌ای دنیاست که طبق آمار در سال 2018 میلادی نزدیک به 75 درصد صاحبان خودرو در سرتاسر جهان اقدام به خرید این بیمه نامه کرده بودند.

ادامه مطلب »
نوآوری یا خلاقیت
بلاگ

نوآور هستید یا خلاق؟

تغییر قانون اساسی طبیعت است. در دنیایی که هر روز به سمت تحولی تازه پیش می‌رود، دنیایی که فناوری‌های روز هر لحظه در حال تغییر و پیشرفت هستند همه لازم است که خلاق و نوآور باشند. در واقع رمز همراهی با دنیای تحول‌گرای امروز خارج از دو مسئله خلاقیت و نوآوری نیست. آیا این دو تعریف با هم فرق دارند یا هر دو بازگوی معنای یکسانی هستند؟

ادامه مطلب »
هدف
بلاگ

نوآوری هدف نیست، فرهنگ است!

این روزها طیف وسیعی از شرکت‌های بیمه بر پایه یک واژه تازه حرکت می‌کنند. نوآوری! واژه‌ای نوظهور که در تبیین خدمات و محصولات شرکت‌های بیمه امروزی نقش بسیاری دارد و ابعاد و جوانب بسیاری را شامل می شود.

ادامه مطلب »
همکاری
بلاگ

چه عواملی مانع همکاری شرکت‌های بیمه با اینشورتک‌ها می‌شوند؟

این روزها تمامی شرکت‌های بیمه‌گر و اینشورتک‌ها به یک اندازه توافق دارند که همکاری بین استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای بنیادی کلید واقعی افزایش ارزش است اما درعین حال هر دو گروه به طور یکسان بر این باور رسیده‌اند که همکاری همیشه آسان نیست و کم و بیش با مشکلات و موانعی روبه رو است.

ادامه مطلب »