مدل جدید با قابلیت دیجیتال در شرکتهای بیمه آسیایی
همهگیری ویروس کرونا، مدل توزیع خدمات بیمه بهویژه فروش فیزیکی از طریق نمایندگیها را تحت تاثیر قرار داده است. با توجه به آینده مبهم وضعیت تداوم این بیماری و ادامه طرحهای فاصلهگذاری فیزیکی، لزوم اتخاذ مدل جدید توزیع خدمات بیمه بیش از پیش احساس میشود. بهویژه به یک مدل ترکیبی با قابلیت دیجیتال نیاز است که در آن، نمایندگیها از نظر قابلیتهای دیجیتال برای تعامل با مشتریان، بهصورت Omnichannel و یکپارچه، توانمند شوند.