آخرین مطالب وبلاگ

دیجیتال
بلاگ

برتری نوآوری دیجیتال در شرکت‌‌های بیمه در چین

آگاهی از استراتژی‌‌ها و مسیر توسعة دیجیتال شرکت‌‌های بیمه چینی، برای تمام شرکت‌‌های بیمه‌ای که به تحول دیجیتال تمایل دارند، مفید است. همه شرکت‌‌های بیمه باید نقش حیاتی فناوری‌‌هایی مانند هوش مصنوعی، بلاک‌‌چین و اینترنت اشیا را در ایجاد نوآوری در کسب‌‌و‌‌کار درک کنند.

ادامه مطلب »
فناوری
بلاگ

4 راهکار مهم استفاده از فناوری در بیمه

امروز فقط آشنایی و به کارگرفتن سرمایه‌های کلان برای استفاده از فناوری‌های دیجیتال کافی نیست. صنعت بیمه برای پیشرفت به سوی دیجیتالی شدن سوای ابزارهای فناورانه به تفکری فناورانه نیاز دارد. به راهکارهایی که بتوند استفاده از فناوری در بیمه را سرعت ببخشد.

ادامه مطلب »
کرونا
بلاگ

تغییر رفتار مشتریان بعد از شیوع کرونا ​

این روزها با شیوع کرونا مهم‌ترین مسئله هوشیاری نسبت به رفتار مشتریان و تغییرات هر لحظه‌ای خواسته‌های آنها بر مبنای شاخص ترس است. آشنایی با تغییر رفتار مشتری می‌تواند شرکت‌های بیمه را در تولید محصولاتی شخصی‌سازی‌شده و سفارشی یاری دهد. 5 عامل رفتاری مهم که می‌تواند مفاهیم بسیار قابل توجهی برای شرکت‌های بیمه داشته باشد.

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

کسب موفقیت در دنیای اکوسیستم‌ها

آسیا در مرکز نوآوری‌های دیجیتالی و تکنولوژیکی قرار دارد که این امر کسب و کارهای متعارف این قاره را با چالشی بزرگ مواجه کرده است. برای مقابله با این چالش‌ اکثر شرکت‌ها به دنبال تحول دیجیتال هستند و بهترین راه‌حل برای ایجاد این تحول، اتخاذ رویکرد مبتنی بر خلق اکوسیستم است.

ادامه مطلب »
بلاگ

چرا نوآوری در بیمه کند است؟ (2)

در بسیاری از موارد عدم موفقیت در روند ایجاد نوآوری در سازمان به روند استفاده از فناوری دیجیتال ربطی ندارد. چرا که مشکل جای دیگری است. در رهبری سازمان و نیرویی که نمی تواند برای دویدن برای رسیدن به خط پایان ماهیچه هایی قوی ندارد.

ادامه مطلب »
کند
بلاگ

چرا نوآوری در بیمه کند است؟ (1)

امروز شرکت‌های بیمه با عوامل بازدارنده بسیاری رو به رو هستند که آنها را از موازنه میان نیاز به نوآوری در جهت تقویت وضعیت موجود برای حفظ تعادل در مقابل رقبا در برابر متفاوت بودن در دراز مدت باز می‌دارد.

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

تأثیر اکوسیستم دیجیتال بر صنعت بیمه

مطالعات اخیر در روند تحولات بیمه گواه بر حقیقت بزرگی است: هیچ شرکت بیمه‌ای مانند یک جزیره تک و تنها وسط اقیانوس‌های بیکران نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد بلکه نیاز دارد با مجموعه جزایر دیگر ارتباط بگیرد، مجموعه جزایری که ما امروز آنها را به اسم اکوسیستم دیجیتالی صنعت بیمه می‌شناسیم.

ادامه مطلب »