آخرین مطالب وبلاگ

امنی چانل

تحول Omnichannel صنعت بیمه

این روزها با تغییراتی که در انتظارات مشتریان پیش آمده است، شرکت‌های بیمه دیگر نمی‌توانند تنها به یک کانال فروش بسنده کنند و در واقع باید به دنبال ارائه خدمات امنی چنل Omnichannel، اما یکپارچه از دید مشتری باشند.

ادامه مطلب »
مشتری مداری

اهمیت مشتری مداری در بیمه

مشتری مداری این روزها در صنعت بیمه از اهمیت زیادی برخوردار شده است به طوری که می‌توان ادعا کرد رمز موفقیت هر شرکت بیمه امروزی نه میزان استفاده آن از فناوری‌های روز که میزان اهمیتی است که آن شرکت به گستره مشتریانش می‌دهد.

ادامه مطلب »
داده

کمیت داده مهم است یا کیفیت داده؟

داده امروز نقش بزرگی در صنعت بیمه جهان ایفا می‌کند اما مسئله‌ای که امروز دنیای بیمه با آن مواجه است چالش حجم فراوان داده‌ها و کیفیت آنهاست. آیا در صنعت بیمه و روند استفاده از داده‌ها در هوش مصنوعی کیفیت داده‌ها مهم است یا کمیت آنها؟

ادامه مطلب »
قابلیت دیجیتال

مدل جدید با قابلیت دیجیتال در شرکت‌های بیمه آسیایی

همه‌گیری ویروس کرونا، مدل توزیع خدمات بیمه به‌‌ویژه فروش فیزیکی از طریق نمایندگی‌‌‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. با توجه به آینده مبهم وضعیت تداوم این بیماری و ادامه طرح‌های فاصله‌گذاری فیزیکی، لزوم اتخاذ مدل جدید توزیع خدمات بیمه بیش از پیش احساس می‌شود. به‌ویژه به یک مدل ترکیبی با قابلیت دیجیتال نیاز است که در آن، نمایندگی‌ها از نظر قابلیت‌های دیجیتال برای تعامل با مشتریان، به‌صورت Omnichannel و یکپارچه، توانمند ‌شوند.

ادامه مطلب »
کرونا

کرونا و سرمایه‌گذاری دیجیتال در بیمه

با شیوع کرونا نیاز به تغییر روند دیجیتالی فرآیندهای بیمه بیش از پیش نمایان شد، آن قدر که روند پنج ساله تحول دیجیتالی صنعت بیمه در مدت زمانی کمتر از هشت هفته رشد پیدا کرد. در واقع بیماری‌های همه‌گیر را می‌توان به مثابه مجرایی برای بروز نیاز به تغییر تلقی کرد.

ادامه مطلب »
چین

جولان اژدهای سرخ چین در صنعت بیمه

در کشور چشم بادامی‌ها اینشورتک مفهومی ورای استارت‌آپ‌های تازه‌پا و فناوری‌های روز دارد. بازار اینشورتک در اقتصاد بزرگ آسیایی به شکلی که انتظار داریم در اختیار استارت‌آپ‌های کوچک نیست. در کشور چین اینشورتک‌ها از دل شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای برمی آیند و در همکاری با شرکت‌های فناوری و خدماتی بزرگ‌تر رشد وگسترش می‌یابند.

ادامه مطلب »
نوآوری

نوآوری در بیمه اصول دارد!

تمامی شرکت‌های بیمه برای رسیدن به نقطه اوج فناوری و نوآوری در سازمان در تلاش هستند اما اغلب آنها هسته و زیرساختی منسجم و پایدار و مقرون به صرفه برای پشتیبانی و تأمین بودجه اقدامات نوآورانه خود ندارند

ادامه مطلب »
داده

بیمه‌ی داده‌محور، مهار شکست و تصاحب رهبری

در صنعت بیمه «داده» یک دارایی مهم و ارزشمند اما دست‌نخورده تلقی می‌شود. امروزه بیمه‌گرها با داده‌های واقعی سروکار دارند و چگونگی بهره‌بردای از آن با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، وجه تمایزی میان رقبای این صنعت خواهد بود.

ادامه مطلب »
شخصی سازی

هوش دیجیتال: روندهای شخصی سازی برتر در بیمه

بیمه‌گرها در حال گذار از داده‌های گسترده گروهی به سمت مجموعه داده‌های واقعی و مختص هر مشتری هستند. پایش مداوم رفتار و تعاملات مشتری برای قیمت‌گذاری پویا، بازی‌وار کردن رفتارهای قابل پیش‌بینی مشتری به‌منظورکاهش خطرات، ارائه مشاوره و خدمات با ارزش‌افزوده برای جلوگیری از ضرر، همگی راه‌حل‌های شخصی سازی هستندکه فقط با حفظ تعامل دائمی با مشتری میسر می‌شوند.

ادامه مطلب »