
نسل هزاره سوم از اینشورتکها چه میخواهند؟
می دانید بزرگترین ویژگی نسل جدید چیست؟ آنها حال و حوصله رو در رو صحبت کردن ندارند. حالا میخواهید اسمش را بگذارید نقطه ضعف، راحت طلبی یا هر چه. این نسل به جای رو به رو شدن با کارگزاران در هر امری استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن را ترجیح میدهند و چه بهتر. چرا که زمینه برای فعالیت بیشتر اینشورتکها برای این نسل فراهم است. چطور؟




