آخرین مطالب وبلاگ

بلاگ

چرا نوآوری در بیمه کند است؟ (2)

در بسیاری از موارد عدم موفقیت در روند ایجاد نوآوری در سازمان به روند استفاده از فناوری دیجیتال ربطی ندارد. چرا که مشکل جای دیگری است. در رهبری سازمان و نیرویی که نمی تواند برای دویدن برای رسیدن به خط پایان ماهیچه هایی قوی ندارد.

ادامه مطلب »
کند
بلاگ

چرا نوآوری در بیمه کند است؟ (1)

امروز شرکت‌های بیمه با عوامل بازدارنده بسیاری رو به رو هستند که آنها را از موازنه میان نیاز به نوآوری در جهت تقویت وضعیت موجود برای حفظ تعادل در مقابل رقبا در برابر متفاوت بودن در دراز مدت باز می‌دارد.

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

تأثیر اکوسیستم دیجیتال بر صنعت بیمه

مطالعات اخیر در روند تحولات بیمه گواه بر حقیقت بزرگی است: هیچ شرکت بیمه‌ای مانند یک جزیره تک و تنها وسط اقیانوس‌های بیکران نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد بلکه نیاز دارد با مجموعه جزایر دیگر ارتباط بگیرد، مجموعه جزایری که ما امروز آنها را به اسم اکوسیستم دیجیتالی صنعت بیمه می‌شناسیم.

ادامه مطلب »
بلاکچین
بلاگ

بلاکچین در بیمه چه کار می‌کند؟

با آمدن ویروس کرونا بحث استفاده از فناوری‌های تازه بیش از پیش داغ شد و چه بسا که در این میان بلاکچین بیشتر از هر زمانی در باور اهالی بیمه نفوذ کرد، زنجیره بلوک‌هایی که امید می رود به عنوان ابزار تازه اینشورتک بتواند به زودی صنعت بیمه را دگرگون کند.

ادامه مطلب »
داده درآمدزایی
بلاگ

اینشورتک‌‌ها و درآمدزایی از داده‌ها

اینشورتک‌ها که زمانی تهدیدی بزرگ برای شرکت‌های بیمه تلقی می‌شدند امروز بزرگ‌ترین یاری‌رسان شرکت‌های بیمه سنتی در دنیا برای رسیدن به منافع بیشتر از داده‌ها هستند. در واقع اینشورتک‌ها را می‌توان همچون کلیدی برای آزادسازی سود موجود در داده‌های شرکت‌های بیمه دانست.

ادامه مطلب »
داده
بلاگ

چالش‌ داده و درآمدزایی در بیمه

به رغم پتانسیل عظیم داده‌ها هنوز بسیاری از شرکت‌های بیمه برای سرمایه‌گذاری روی فرصت‌هایی که داده‌ها در اختیارشان قرار می‌دهند، کند هستند و آن طور که باید از مزیت کلان‌داده‌ها استفاده نمی‌کنند. موانع موجود پیش روی شرکت‎های بیمه برای درآمدزایی از داده‌ها چیست؟

ادامه مطلب »
تعامل با مشتری
بلاگ

چرا تعامل با مشتری در صنعت بیمه مهم است؟

به عقیده بسیاری از کارشناسان بیمه دیجیتال امروز داشتن تعامل و ارتباطی مؤثر با مشتری‌ها حتی بر روند دیجیتالی شدن شرکت‌های بیمه اولویت دارد. چرا که تعامل با مشتری کلید اصلی تبدیل تلاش‌های تغییر دیجیتالی شرکت به سوی یک مزیت رقابتی پایدار است.

ادامه مطلب »
ژونگ‌آن
بلاگ

موفقیت به روش ژونگ آن

«ژونگ‌آن به خاطر شماست که متفاوت است!» شعاری ساده که در یک جمله همه چیز را در بر می‌گیرد، همه آنچه که ژونگ‌آن را به جایگاه امروز آن رسانده است: بیمه‌ای با خدمات دیجیتالی فوری که در همه فعالیت‌های خود فقط به یک هدف اصلی توجه دارد. مشتری‌مداری!

ادامه مطلب »