بلاگ

شناخت اهداف فناوری در بیمه (1)

استفاده از فناوری برای شرکت های بیمه پیشگام بعضا کاری سخت و دشوار است. چرا که در این میان آنچه بیش از هر امری اهمیت دارد داشتن هدف و موضوعیت خاص برای استفاده از فناوری است. اما داشتن جواب‌های های روشن و واضح برای لزوم به کارگیری فناوری از سوی مدیران بیمه می‌تواند در طرح استراتژی کسب و کار هر شرکتی مفید باشد.

ادامه مطلب...
بلاگ

چطور یک بیمه‌گر همه روزه باشیم؟

شرکت‌های بیمه باید خدمات جدید را از طریق تجربه‌های بسیار خاصی که شخصی‌سازی شده و به طور پیوسته در ارتباط با مرکز پشتیبانی هستند ارائه دهند، فارغ از این که مشتری کی و کجا به آن نیاز داشته باشد. در واقع مهم‌ترین رویکرد امروز بیمه‌گرها تبدیل شدن به شرکت بیمه‌ای همه‌روزه است!

ادامه مطلب...
دیجیتال
بلاگ

تجربه شخصی و محصولات دیجیتال

این روزها محصولات و خدمات بیمه‌ای بیش از هر زمان دیگری تعاملی، یکپارچه و شخصی شده‌اند. چرا که شرکت‌های بیمه از واسط‌های دیجیتالی جدید در خودروها، خانه‌ها، وسایل شخصی و محل کار برای تغییر نوع ارتباط خود با مشتریان استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب...
فناوری
بلاگ

فناوری در بیمه، تضاد یا تضارب؟

با توجه به نقشی که امروز فناوری در زندگی مردم دارد، منطقی به نظر می‌رسد که ما فناوری را رویکردی شخصی در نظر بگیریم و انتظار زیادی از آن داشته باشیم. اما آیا فناوری اطلاعات مشکلات را حل و زندگی ما را آسان‌تر می‌کند یا این کار پیچیدگی بیشتری را برای زندگی ما ایجاد می‌نماید؟

ادامه مطلب...
بیمه
بلاگ

استراتژی طراحی محصول بیمه در روزگار کرونا

شرکت‌های بیمه باید بازاریابی هوشمند را در مرکز توجه خود قرار دهند و رو به سوی کانال‌ها و پیغام‌هایی حرکت کنند که اثربخشی برند آنها را در روزهای بحران نشان دهد. در واقع بزرگ‌ترین چالش در این روزها چگونگی درک مشتریان است.

ادامه مطلب...

کتاب استارتا‌پ‌‌ها و آینده بیمه

فروش ویژه با تخفیف ۳۰ درصدی تا پایان آذر ۱۴۰۳