
خلق مدل تازه کسب و کار بیمه
در این عصر در حال تغییر خود بیمهگران هم در معرض تغییر و تحول قرار دارند و باید صنعت خودشان را متحول کنند. در نتیجه باید نسل جدیدی در صنعت بیمه متولد شود. اما چطور میتوان این نسل جدید را به وجود آورد؟
در این عصر در حال تغییر خود بیمهگران هم در معرض تغییر و تحول قرار دارند و باید صنعت خودشان را متحول کنند. در نتیجه باید نسل جدیدی در صنعت بیمه متولد شود. اما چطور میتوان این نسل جدید را به وجود آورد؟
در جدیدترین نظرسنجیها «مدیریت تغییر» به عنوان بزرگترین چالش داخلی شناخته شده است که مدیران ارشد بیمه عمر با آن روبرو هستند. در این میان «تجربه مشتری» در رتبه دوم قرار گرفته است. اما چرا احساس فوریت برای تغییر و تعامل بهتر با مشتری افزایش یافته است؟
اینترنت اشیا در بیمه این روزها مبحث پیچیدهای شده است. اینترنت اشیا میتواند یک نیروی تحولآفرین در بیمه باشد و امکان ایجاد مزیت رقابتی را برای اولین شرکتهایی که از این فرصت استفاده میکنند، بهوجود میآورد.
مجله اینشورتک، رسانه نوآوری شبکه نوآفرینی سرآمد (پلنت)، که تا پیش از این در ۱۶ صفحه در قالب سلسله گزارشهایی از روندهای فناوری در دنیا منتشر می شد در شماره ویژهنامه نوروز ۱۴۰۰ در قطعی متفاوت از قبل در ۱۲۸ صفحه به چاپ رسید.
خطرات در دنیای مدرن با سرعتی بیشتر از راهکارهایی که بیمه ارائه میکند، در حال پدیدار شدن هستند. تغییرات اقلیمی، شیوع کرونا و خطرات سایبری همگی از جمله مواردی هستند که نشان دهند خطرات به سرعت در حال شکلگیری هستند اما صنعت بیمه از این جریان عقب ماندهاست. برای همین است که نوآوری در بیمه امری ضروری به نظر میرسد!
بیمههای عمر، حوادث، بیمه سلامت، بیمه کسبوکار و همه اَشکال مختلف بیمه که این روزها رواج یافتهاند در حقیقت نمایانگر نوآوری در این صنعت هستند. بیمهگران هر بار شاهد دشواریها و خطراتی در زندگی افراد مختلف بودهاند به این فکر افتادهاند که شکل جدیدی از بیمه را به مشتریان خود عرضه کنند.
آدرس پلنت:
تلفن: ۴۶۱۱۶۰۴۳ / ۰۹۹۹۹۱۹۰۲۲۵
Email: hi@plannet.ir