کرونا
بلاگ

سه روند‌ اینشورتک به وقت کرونا

در دوره‌ای که مردم به سبب ترس از کرونا هر گونه ارتباط فیزیکی را محدود کرده‌اند شرکت‌های بیمه به اهمیت استفاده از قابلیت‌های دیجیتالی بیش از گذشته پی برده‌اند به طوری که انتظار می‌رود تا پایان سال 2020 میلادی شاهد انقلابی بزرگ در همگرایی بیمه‌های سنتی با اینشورتک‌های جوان باشیم.

ادامه مطلب »
فروش محصول
بلاگ

فروش مستقیم محصول، چالش جدید دوران کرونا

در اوج شیوع کرونا فقط صنایعی توانستند سربلند باشند که از قبل مسیر دیجیتالی شدن را در پیش گرفته بودند، از جمله صنعت بیمه که خیلی زود با شرایط جدید تطبیق پیدا کرد و با فروش مستقیم محصول از درگاه های دیجیتالی انعطاف‌پذیری قابل قبولی نشان داد.

ادامه مطلب »
سایبر
بلاگ

بیمه سایبری، نیاز امروز دنیای دیجیتال

. درز داده‌های مشتریان و سواستفاده از حریم خصوصی آنها و اطلاعات ممکن است لطمات جبران ناپذیری به بدنه صنایع مختلف ایجاد کند که در این میان استفاده از بیمه حملات سایبری می‌تواند راهکاری برای پیش‌گیری از ریسک‌های احتمالی یا جبران لطمات ناشی از آن باشد.

ادامه مطلب »
بیونیک
بلاگ

مولفه‌های توزیع Bionic در بیمه

در بحبوحۀ بحران کرونا، شرکت‌های بیمه فرصتی برای ایجاد تحول و ارزش پایدار در اختیار دارند؛ اما لازمۀ این امر، اقدام سریع، جسورانه و با دید بلندمدت است. برای بهره‌برداری مثبت از وضعیت نامساعد کنونی، بیمه‌گرها باید از روش توزیع Bionic (بیونیک) بهره‌گیری نمایند

ادامه مطلب »
کرونا
بلاگ

استراتژی دیجیتال در زمان شیوع کرونا

صنعت بیمه دنیا روزگار حساسی را طی می‌کند. شیوع ویروس کرونا و تغییر رفتار مشتریان به سمت گرایش‌های آنلاین در ورای فناوری‌های روز دنیا سبب شد تا صنعت بیمه دنیا بیش از هر زمان دیگر بر روی استراتژی‌های کلان خود تمرکز داشته باشد، به خصوص استراتژی دیجیتال.

ادامه مطلب »
چین
بلاگ

فرصت طلایی اینشورتک در چین

بازار اینشورتک‌ها در چین پیچیدگی‌ها و ویژگی های‌خاص خود را داراست؛ ویژگی‌هایی که درک و شناخت هر کدام از آنها می‌تواند راهکاری مفید برای باقی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بیمه‌ای تلقی شود. همگرایی مؤثر فناوری و صنعت بیمه در کشور چین بازار اینشورتک‌های این کشور را با طیف وسیعی از فرصت ها همراه کرده است.

ادامه مطلب »
بیمه دیجیتال
بلاگ

ارائه بیمه دیجیتال به کسب‌وکارهای کوچک

کسب‌و‌کارهای کوچک بخش مهمی از اقتصاد جوامع را تشکیل می‌دهند. با این همه، معمولاً نمایندگی‌ها و بازاریاب‌های بیمه، این کسب‌و‌کارها را به‌خاطر کم تلقی‌کردن حق کمیسیون نادیده می‌گیرند و همین امر باعث شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک تحت پوشش بیمه‌‌های مرتبط قرار نگیرند

ادامه مطلب »
نوآوری
بلاگ

تفاوت نوآوری با تحول در صنعت بیمه

آیا صنعت بیمه به نوآوری نیاز دارد یا تحول؟ آیا بیمه امروز به تحولی اساسی باید فکر کند یا اقدام به فعالیت‌های نوآورانه برای دنیای رقابت زده‌اش کفایت می‌کند؟ معنا و مفهوم اصلی و تفاوت واقعی این دو واژه در چیست؟

ادامه مطلب »
بیمه گری
بلاگ

فواید بیمه گری باز در صنعت بیمه

امروز بیمه گری باز را یکی از مهم‌ترین اقدامات نوآورانه در حوزه تحول دیجیتال تلقی می‌کنند. ارائه خدمات آنلاین به مشتریان از طریق سرویس‌های خاص API می‌تواند زمینه مناسب همکاری و مشارکت کسب و کارهای مختلف با کسب و کار بیمه را فراهم آورد.

ادامه مطلب »