آخرین مطالب وبلاگ

بلاگ

چطور یک بیمه‌گر همه روزه باشیم؟

شرکت‌های بیمه باید خدمات جدید را از طریق تجربه‌های بسیار خاصی که شخصی‌سازی شده و به طور پیوسته در ارتباط با مرکز پشتیبانی هستند ارائه دهند، فارغ از این که مشتری کی و کجا به آن نیاز داشته باشد. در واقع مهم‌ترین رویکرد امروز بیمه‌گرها تبدیل شدن به شرکت بیمه‌ای همه‌روزه است!

ادامه مطلب »
دیجیتال
بلاگ

تجربه شخصی و محصولات دیجیتال

این روزها محصولات و خدمات بیمه‌ای بیش از هر زمان دیگری تعاملی، یکپارچه و شخصی شده‌اند. چرا که شرکت‌های بیمه از واسط‌های دیجیتالی جدید در خودروها، خانه‌ها، وسایل شخصی و محل کار برای تغییر نوع ارتباط خود با مشتریان استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب »
فناوری
بلاگ

فناوری در بیمه، تضاد یا تضارب؟

با توجه به نقشی که امروز فناوری در زندگی مردم دارد، منطقی به نظر می‌رسد که ما فناوری را رویکردی شخصی در نظر بگیریم و انتظار زیادی از آن داشته باشیم. اما آیا فناوری اطلاعات مشکلات را حل و زندگی ما را آسان‌تر می‌کند یا این کار پیچیدگی بیشتری را برای زندگی ما ایجاد می‌نماید؟

ادامه مطلب »
مشتری
یادداشت

دوران یکه‌تازی مشتریان بیمه

امروز مشتری معنای دیگری در عرصه صنعت بیمه پیدا کرده است. حالا تغییرات عمده رفتاری در میان کسانی که در صنعت بیمه به عنوان مصرف‌کننده صرف شناخته می‌شدند – تغییراتی که باید آنها را در ادامه و به تبع پیشرفته‌ای سریع فناوری دیجیتال دانست- حالا فرصت‌های تازه‌ای برای بیمه‌گران هوشمند امروزی به دست می‌دهد.

ادامه مطلب »
بیمه
بلاگ

استراتژی طراحی محصول بیمه در روزگار کرونا

شرکت‌های بیمه باید بازاریابی هوشمند را در مرکز توجه خود قرار دهند و رو به سوی کانال‌ها و پیغام‌هایی حرکت کنند که اثربخشی برند آنها را در روزهای بحران نشان دهد. در واقع بزرگ‌ترین چالش در این روزها چگونگی درک مشتریان است.

ادامه مطلب »
نوآوری
یادداشت

مسیر نوآوری در دنیای بیمه

در شرکت‌های بیمه‌ای، برای دست‌یابی به نوآوری، بر دو توصیه اساسی باید تاکید کرد: یکی، کم کردن هر چه بیشتر فاصله با مشتری نهایی و از چشم او دیدن نیاز و محصول بیمه‌ای و دومی، هر چه بیشتر به تصویر کشیدن عدد و رقم‌ها و به زبان نمودار و داده‌ها صحبت کردن.

ادامه مطلب »
اینشورتک
بلاگ

محرک‌های رشد اینشورتک‌ ها در سال 2020

آمارهای جهانی نشان می‌دهد که روند صعودی سرمایه‌گذاری روی استارتاپ های بیمه‌ای طی یک سال گذشته نه کم شده که حتی بیشتر نیز شده است. چطور می‌توان این روند صعودی را توجیه کرد و چه محرک‌هایی در این زمینه دخیل هستند؟

ادامه مطلب »
اکوسیستم
بلاگ

تجارب برتر شرکت‌ها در خلق ارزش از اکوسیستم‌ها

امروزه بیشتر شرکت‌های بزرگ، استراتژی اکوسیستم را در پیش گرفته‌اند. این پژوهش با بررسی بیش از 550 شرکت دریافت که، فعال‌ترین شرکت‌ها در کسب ارزش از اکوسیستم‌ها در حوزه‌های بانکداری، بیمه، تکنولوژی و خرده‌فروشی هستند. با‌ این ‌همه، اکوسیستم‌ها شکل و اندازه متفاوتی دارند و شامل مدل‌های کسب‌وکار مختلفی می‌شوند.

ادامه مطلب »