پلنت

نوآورانه ترین محصولات بیمه در سال میلادی گذشته را بشناسید

بازار محصولات بیمه و ایده‌های پنهان در آنها آیینه تمام نمای ذائقه و سلیقه‌های مشتریان امروزی است و چه بسا که این روزها مشتری‌های بیمه در سرتاسر دنیا به سبب آگاهی و رشد جنبه‌های مختلف زندگی در مقایسه با یک دهه گذشته توقعات بسیار بیشتری در سطوح بالا دارند. از اینجاست که استارتاپ‌های اینشورتکی جوان از دل شرکت‌های بیمه بیرون می‌آیند و با ارائه محصولی تازه در پی برآوردن حداکثری نیازهای مشتری‌ها از هر طیف سنی و هر طبقه اجتماعی هستند. در سال 2019 میلادی دنیای بیمه شاهد سربرآوردن محصولات تازه و بدیعی در این صنعت بود. شبکه نوآفرینی پلنت در این نوشتار به بررسی نوآورانه‌ترین محصولات بیمه سال 2019 می‌پردازد.

 

 splitsurance: شرکت  Allianz Suisse در سال 2019 میلادی توانست با همکاری پلتفرم ابرمحور  KASKO محصولی تازه خلق و روانه بازر کند که در همان روزهای اول ارائه سرو صدای زیادی به پا کرد. محصولی به نام  splitsurance  که جامعه هدف آن دانشجویان دانشگاه‌های سوییس بودند. دانشجویانی که باید در دوران تحصیل در خوابگاه و پانسیون‌ها سر کنند. این محصول تازه به بیمه وسایل دلخواه آنها در خانه‌های اشتراکی‌شان می‌پردازد. ضمن این که با بیمه شدن هر کدام از اعضای دیگر خانه اشتراکی دیگر اعضا از تخفیف بیشتری برخوردار خواهند شد.

 

Cuvva: یکی از مشهورترین شرکت‌های بیمه خودرو در دنیا که در سال 2019 میلادی با ارائه محصولی خاص توانست به محبوبیتی ورای گذشته دست پیدا کند. شرکت Cuvva که در زمینه ارائه بیمه‌های ساعتی خودرو تخصص دارد در سال گذشته اعلام کرد که برای دریافت بیمه لازم نیست حتماً خود شخص مالک خودرو باشد و خودروهای اجاره‌ای نیز شامل بیمه می‌شوند.

روند کار ساده هم در این مقبولیت همه گیر دخیل بود. مشتری از خودرویی که می‌خواست اجاره کند یا از دوستی قرض بگیرد یک عکس می‌اندازد و بعد با فرستادن عکس به مرکز مشتری‌ها هم از قیمت تقریبی خودرو خبردار می‌شود و هم هزینه بیمه ساعتی‌اش. سیستم کاملاً هوشمند این شرکت در تأیید گواهی نامه راننده و مدارک خودرو و سابقه آن در مقایسه با شرکت‌های بیمه سنتی رمز موفقیت آن به شمار می‌رود.

 

Back Me Up: محصولی تازه برای والدینی که همیشه نگران گم کردن لوازم بچه‌ها یا بهانه‌های گاه و بیگاه آنها برای خرید یک لوازم اکترونیکی تازه هستند. این شرکت با 15 یورو 3 وسیله ارزشمند دانش آموزان و دانشجوها را بیمه می‌کند آن هم در برابر همه نوع آسیب و صدمه‌ای و حتی در برابر دزدی یا در زمان مسافرت به هر کشوری از دنیا. مهم‌ترین مساله این است که پدر و مادرهای می‌توانند با پرداخت این هزینه ماهانه این تضمین را داشته باشند که هر وقت نوجوان خانواده بهانه یک گوشی یا لپ تاپ تازه  داشت شرکت تضمین خرید کالای جدید تا سقف معینی را به آنها ارائه می‌دهد.

 

Mango: فقط در چند دقیقه و بدون نیاز به نوشتن و امضا کردن! این شعاری است که مانگو، شرکت بیمه مکزیکی توانست با آن محصول تازه‌اش را در سال 2019 با مقبولیتی زیاد به سالمندان ارائه دهد. این شرکت که صرفاً روی بیمه عمر و بازنشستگی فعالیت داشت با هدف قرار دادن جامعه فقیر و کم اطلاع سالمندان توانست محصول تازه‌اش را چنان ساده کند که حتی آنهایی که سواد درست و حسابی نداشتند به استفاده از چت بات روی بیاورند و به خرید بیمه عمر از این طریق بپردازند. مانگو به سبب آشتی دادن سالمندان با فناوری نیز در مکزیک در سال 2019 تقدیر شد.

 

Bought By Many: یک استارتاپ تازه در کشور انگلستان که فقط به ارائه بیمه برای اموال بسیار خاص می‌پردازد. بسیار خاص در این جمله گسترده بسیار زیادی از داشته‌ها را شامل می‌شود. از یک یادگاری قدیمی از مادربزرگ بگیر تا لباس و کفش و کلاه. این استارتاپ با ارائه این محصول مقبولیت زیادی بین جوان‌های انگلستان پیدا کرد. علاوه بر این پیدا کردن انواع بیمه برای اعضا به صورت رایگان از خدمات دیگر این استارتاپ انگلیسی است و البته تحفیف 20 درصدی  از شرکت‌های بیمه با داشتن اشتراک و عضویت. 

 

Dad Cover: یک محصول بیمه خاص برای پدرها و همه نگرانی‌ها و دغدغه‌هایشان در مورد اعضای خانواده. در این محصول بیمه که صرفاً مردان خانواده‌های با فرزند می‌توانند از آن استفاده کنند کارشناسان بیمه بهترین راهکار کسب در آمد با توجه به فعالیت پدر را در اختیار او قرار می‌دهند و روش کسب و کار تازه را تا سطوح مشخصی بیمه می‌کنند! از طرفی نباید ارائه بیمه با توجه به شرایط اقتصادی خانواده و همچنین بیمه سرمایه گذاری و عمر برای سال‌های دور و طراحی چت بات را فراموش کرد. 

 

Go Girl: یک محصول بیمه خاص این بار فقط برای خانم‌ها. البته خانم‌های راننده! خوب رانندگی کن تخفیف بگیرد. این شعار توانست در مدت اندکی Go Girl را به عنوان برند مهم بیمه ماشین معرفی کند. با خرید این محصول مشتری بنا به امتیازی که کسب می‌کند می‌تواند از تعمیرات رایگان خودرو، صندلی بچه رایگان و همین طور پوشش بیمه آسیب‌های طبیعی مانند افتادن شاخه درخت روی ماشین و … استفاده کند. شرکت همین طور لوازم شخصی خانم‌ها از جمله کیف و وسایل ورزشی دیگر را در برابر دزدی از داخل ماشین بیمه می‌کند. محصول کاملاً انلاین است و مشاورهای شرکت و چت بات ها همواره دست به کار ارائه خدمات!

 

Vlot: یک پلتفرم که به تجزیه و تحلیل ریسک زندگی می‌پردازد و برای رؤیایی با شرایط در حال تغییر زندگی مشتری راه حل‌هایی پوششی ارائه می‌دهد. این تغییر شرایط زندگی گستره زیادی می‌تواند داشته باشد. از ازدواج و تشکیل خانواده تا نقل مکان به خانه‌ای تازه یا مهاجرت به شهر یا کشور دیگر. حتی به دنیا آمدن فرزند هم از پوشش‌های بیمه‌ای این پلتفرم است. هر مشتری شرایط زندگی پیش رو را مطرح می‌کند و پلتفرم Vlot برایش از آینده و شرایط پیش رو و نیازمندی‌ها می‌گوید و مطابق با همان شرایط مشتری را بیمه می‌کند.

 

Fizzy: یک پوشش بیمه‌ای آنلاین برای تاخیرهای پرواز بالاتر از دو ساعت. این محصول تازه که از سوی شرکت  AXA روانه بازار شده است هم مزایای یک استارتاپ را دارد و هم از تجربه شرکت بیمه‌ای مشهور در سطح جهانی استفاده می‌کند. برای همین است که Fizzy در سال 2019 به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات سال مطرح شد. این پوشش بیمه در صورت تاخیرهای بالای  دو ساعت امکانات مختلفی پیش روی مسافران قرار می‌دهد. از اسکان در هتل برای مدتی محدود تا ارائه جایگزین‌های دیگر سفر.  معروف است که این پوشش بیمه‌ای صرفاً با فشردن 4 دگمه صفحه کلید قابل دسترس است. به همین سادگی!

شبکه نوآفرینی پلنت

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

[wpbitly]