حضور استارتاپ بیمه‌ای بیمپک در پردیس سامیت ۱۴۰۱

 ششمین دوره رویداد پردیس سامیت ۱۵ اسفند با حضور بیش از ٢٨٠ شرکت کننده در پارک فناوری پردیس و با محوریت ارتباط صنعت و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی با شتابدهنده‌ها و تیم‌های استارتاپی برگزار شد. در حاشیه این رویداد نیز دمو دی با حضور بیست تیم برتر از حوزه های مختلف شامل گردشگری سلامت آموزش پزشکی املاک و بیمه برگزار گردید.

تیم بیمپک به عنوان تنها تیم بیمه‌ای در این رویداد حضور داشت و توانست توجهات داوران و شرکت کنندگان را جذب نماید.

۳ پنل نیز با موضوعات ارتباط زیست بوم نوآوری و صنعت، نقش منابع انسانی در توسعه و شکست کسب و کار‌ها و بررسی و آسیب شناسی زیست بوم استارتاپی با حضور صاحب نظران این حوزه‌ها در این رویداد برگزار گردید. امسال برای اولین مسابقه برترین شتابدهنده از نظر مردم در کنار برترین فضای کار اشتراکی نیز برگزار گردید.

در انتهای رویداد نیز به رسم سابق مراسم اختتامیه در کنار آتش و همراه با پذیرایی برگزار و نتایج مسابقات اعلام گردید.

شایان ذکر است که بیمپک یک کانال جدید فروش بیمه برای شرکت‌های بیمه است. بیمپک کمک می‌کند بیمه‌گرها در اماکنی که تا به امروز حضور نداشتند، حاضر شوند و سریع و آسان بیمه بفروشند. بیمپک می‌تواند بازارهای غیرفعال صنعت بیمه را برای بیمه‌گرها فعال کند. کارتهای بیمپک برای فروش در اماکنی که حضور نماینده به صرفه نیست، جهت فروش سوپرمارکتی، در قالب هدیه، محصول جانبی و اشانتیون و نیز جهت پیش‌فروش بیمه نیز قابل استفاده است.

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

https://plannet..ir/?p=7113