راه‌اندازی اولین خانه خلاق و نوآوری بیمه و مالی در کارخانه نوآوری آزادی

مجوز اولین خانه خلاق و نوآوری بیمه و مالی در کارخانه نوآوری آزادی صادر شد.

این خانه خلاق و نوآوری، امکان آن را  فراهم می‌کند که نوآوری‌های مالی، آموزشی، فرهنگی یا اجتماعی را که نه جنبه نرم‌افزاری دارند و نه با تکنولوژی‌های نوظهور ارتباطی دارند، انجام شوند. فعالیت‌هایی نظیر تیم‌سازی و اجرای نوآوری‌های نمایندگان و کارگزاران بیمه، آموزش‌های نوآورانه مربوط به کودکان، رویدادهای فرهنگی نوآورانه و … در چارچوب این مجوز قابل انجام هستند.

شایان ذکر است که خانه‌های خلاق و نوآوری به عنوان پلتفرم و یکی از هسته‌های مهم در جهت تسهیل فرایند تجاری‌سازی ایده و طرح‌های خلاقانه و نوآورانه، ارائه راه حل‌های فناورانه و نوآورانه در عرصه صنایع فرهنگی و خلاق و همچنین شبکه‌سازی فعالان زیست‌بوم اقتصاد خلاق و صنایع فرهنگی کشور می‌باشد که برنامه آن توسط معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری طرح‌ریزی و توسط ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق و دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

برنامه خانه خلاق و نوآوری شامل موارد زیر است:
o    ارائه خدمات زیرساخت و استقرار
o    شبکه‌سازی فعالین حوزه مورد حمایت
o    ارائه آموزش‌های تخصصی و تجاری‌سازی
o    ارائه خدمات منتوری
o    ارائه سرمایه بذری
o    جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری
o    آموزش عملی و حل مسئله برای توسعه طرح و شرکت‌های نوپا برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خلاق
o    ار ائه خدمات کارگاهی و نمونه‌سازی

علاقمندان برای استفاده از خدمات خانه خلاق بیمه و مالی و هم‌چنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۹۹۹۱۹۰۲۲۵ تماس گرفته یا به نشانی تهران، میدان آزادی، بزرگراه شهید لشگری، جنب متروی بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، سوله شماره ۳ مراجعه کنند.

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

https://plannet..ir/?p=7116