موفقیت به روش ژونگ آن

موفقیت به روش ژونگ آن

«ژونگ‌آن به خاطر شماست که متفاوت است!» شعاری ساده که در یک جمله همه چیز را در بر می‌گیرد، همه…
استقلال و اختیار، دستاوردهای بزرگ بلاکچین

استقلال و اختیار، دستاوردهای بزرگ بلاکچین

بلاکچین یکی از نوآوری‌های نوظهوری است که با خصوصیات خاص معماری خود به طور فزاینده‌ای امکانات و اساس مورد نیاز…
ارتباط، عامل تبدیل بیمه به کسب و کار پویا

ارتباط، عامل تبدیل بیمه به کسب و کار پویا

در دنیای دیجیتالی امروز فقط در سایه تمرکز بر مشتریان و شناختن نیازهای به‌روز آنهاست که می توان به تغییر…
مزایای رایانش ابری در صنعت بیمه

مزایای رایانش ابری در صنعت بیمه

رایانش ابری فرصت‌های زیادی برای بیمه‌گران به همراه خواه داشت چرا که با استفاده از آن می‌توانند به اپلیکیشن‌های خاص…
کاربرد بلاکچین در مبارزه با تقلب در بیمه

کاربرد بلاکچین در مبارزه با تقلب در بیمه

در این نوشتار شبکه نوآفرینی پلنت به روش‌های استفاده از بلاکچین در محافظت در برابر کلاهبرداری و تقلب، مدیریت ریسک،…
5 روند نوآوری در بیمه عمر

5 روند نوآوری در بیمه عمر

در میان زمینه‌های مختلف صنعت بیمه می‌توان از بیمه عمر به عنوان شاهرگ اصلی رشد و توسعه آن در سال‌های…
نوآوری یا خلاقیت

نوآور هستید یا خلاق؟

تغییر قانون اساسی طبیعت است. در دنیایی که هر روز به سمت تحولی تازه پیش می‌رود، دنیایی که فناوری‌های روز هر لحظه در حال تغییر و پیشرفت هستند همه لازم است که خلاق و نوآور باشند. در واقع رمز همراهی با دنیای تحول‌گرای امروز خارج از دو مسئله خلاقیت و نوآوری نیست. آیا این دو تعریف با هم فرق دارند یا هر دو بازگوی معنای یکسانی هستند؟

ادامه مطلب »
هدف

نوآوری هدف نیست، فرهنگ است!

این روزها طیف وسیعی از شرکت‌های بیمه بر پایه یک واژه تازه حرکت می‌کنند. نوآوری! واژه‌ای نوظهور که در تبیین خدمات و محصولات شرکت‌های بیمه امروزی نقش بسیاری دارد و ابعاد و جوانب بسیاری را شامل می شود.

ادامه مطلب »
همکاری

چه عواملی مانع همکاری شرکت‌های بیمه با اینشورتک‌ها می‌شوند؟

این روزها تمامی شرکت‌های بیمه‌گر و اینشورتک‌ها به یک اندازه توافق دارند که همکاری بین استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای بنیادی کلید واقعی افزایش ارزش است اما درعین حال هر دو گروه به طور یکسان بر این باور رسیده‌اند که همکاری همیشه آسان نیست و کم و بیش با مشکلات و موانعی روبه رو است.

ادامه مطلب »
استراتژی

استراتژی نوآوری شما چیست؟

این روزها یکی از نکات قابل توجه برای اغلب شرکت‌های بیمه این است که استراتژی ما برای نوآوری چیست؟ برای رسیدن به جواب این سؤال اساسی باید ابتدا تعریفی دقیق و روشن از نوآوری در سازمان و پس از آن سطح انتظارات و خواسته‌ها داشت.

ادامه مطلب »
برهم‌زننده

در بیمه برهم‌زننده باشیم یا نوآور؟

افرادی که با بیمه سر و کار دارند به حتم دو کلمه نوآوری و برهم‌زنندگی را زیاد شنیده و به کار برده اند. دو واژه جدیدی که چند سالی است به تازگی وارد لغت‌نامه صنعت بیمه شده و معنا و مفهوم تازه ای به آن بخشیده‌اند طوری که امروز نوآوری و برهم‌زنندگی دو رکن اساسی و دو اصل جداناپذیر صنعت بیمه شده‌اند.

ادامه مطلب »
چت بات

چت‌بات‌ها در آینده صنعت بیمه ایران

چت‌بات‌ها یا رابط‌های مبتنی بر مکالمه یکی از رایج‌ترین ترندهای تاثیرگذار بر کسب و کارهای اینترنتی است. این سرویس‌ها با برقراری ارتباط دوسویه با مشتری ضمن ایجاد تجربه جدید برای آن، سعی در ارائه محصول شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز هر فرد دارد. این سرویس‌ها که مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می‌کنند از طریق یک سری قوانین از پیش تعیین شده حس ارتباط با یک موجود زنده را برای کاربران ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب »

مجله پلنت

سلسله گزارش‌های ماهانه تخصصی در حوزه اینشورتک