سومین هفته از رویداد کافه اینشورتک، با حضور محمدرضا فرحی عضو هیات مدیره بیمه‌ بازار در پلنت برگزار شد

سومین جلسه از رویداد کافه اینشورتک با موضوع بررسی عملکرد و آینده اگرگیتورها و سایر بازیگران شبکه فروش، در روز یکشنبه مورخ 21 خرداد 1402، با حضور پرشور و حرارت مهمانانی از شبکه فروش صنعت بیمه، شرکت‌های بیمه و مهمانانی از خارج از صنعت بیمه، و با حضور ویژه دکتر محمدرضا فرحی، عضو هیات مدیره بیمه بازار، در پلنت برگزار شد.
در این رویداد که به دلیل استقبال حاضرین بیش از زمان همیشگی به طول انجامید، گفتگوهای داغ و جذابی میان مهمانان و محمدرضا فرحی در گرفت و بسیاری از ابهامات و سوءظن‌هایی که در مورد فعالیت اگرگیتورها وجود دارند، مورد بررسی قرار گرفتند.
در کافه اینشورتک 21 خرداد، محمدرضا فرحی در صحبت‌های خود ضمن اشاره به آمار فروش اگرگیتورها در مقایسه با کل آمار فروش صنعت بیمه، به مشکلاتی که بر سر راه فعالیت این بازیگران نسبتا جدید صنعت بیمه وجود دارد، پرداخت و از فرصت‌هایی سخن به میان آورد که فناوری می‌تواند برای صنعت بیمه به ارمغان آورد.
سایر مهمانان کافه نیز با بیان دیدگاه‌ه‌های مخالف و موافق خود در زمینه فعالیت اگرگیتورها، در مجموع روزی داغ را برای اینشورتک‌ها و صنعت بیمه رقم زدند.
شایان ذکر است که رویداد کافه اینشورتک، روزهای یکشنبه هر دو هفته یکبار در مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت برگزار می‌شود و محلی برای ملاقات افرادی است که به طور معمول فرصتی برای گپ و گفت با یکدیگر پیدا نمی‌کنند

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

https://plannet..ir/?p=8119