صعود در منحنی قدرت

هر ساله، شرکت‌های بیمه در سراسر جهان فرآیندهای برنامه‌ریزی استراتژیک را انجام می‌دهند. آن‌ها مشتاق به انتخاب راه‌های جدید و جسورانه هستند، اما معمولاً به صورت تدریجی تسلیم اینرسی استراتژی می‌شوند.

ادامه مطلب »
اینشورتک استارتاپ

استارتاپ‌های برتر اینشورتک در سال ۲۰۱۸

اینشورتک که یک پدیده نوظهور در صنعت بیمه است، در مدت زمان کوتاهی بخش بزرگی از بازار بیمه را تصاحب کرده است. استارتاپ‌های زیادی در زمینه اینشورتک فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا صنعت سنتی و قدیمی بیمه را تغییر دهند و بسیاری از آن‌ها، به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌اند.

ادامه مطلب »
مشارکت در بیمه

فواید مشارکت اینتشورتک ها و شرکت‌های بیمه

در سال 2019 میلادی میزان سرمایه‌گذاری در عرصه اینشورتک به رقمی فراتر از 6 میلیارد دلار رسید. رقمی که به عقیده بسیاری از کارشناسان دلیلی واضح بر گسترش مقبولیت استفاده از روش‌های نوین فناوری در صنعت بیمه است و اذعانی بر این نکته اینشورتک‌ها با در اختیار داشتن قناوری و سرعت عملی که به سبب به کار گیری ابزارهای مدرن به آن رسیده‌اند می‌توانند عرصه بیمه سالخورده سنتی را دگرگون کنند. به طوری که سال 2020 میلادی را سال هوش مصنوعی در بیمه دنیا می‌دانند. آیا همکاری میان اینشورتک های دنیا باشرکت های بزرگ بیمه‌ای رو به گسترش است؟

ادامه مطلب »
نوآوری اینشورتک

عصر نوآوری

در صنعت بیمه نوآوری کمتر از صنایع دیگر رخ می‌دهد که از دلایل آن می‌توان به وجود مقررات زیاد و در برخی موارد فضای کمتر رقابتی اشاره کرد.
تکنولوژی‌های مرتبط با صنعت بیمه، تلاش‌های نوآوری را متمرکز می‌کنند. برای کمک به شرکت‌ها برای نوآوری، ما به سه حوزه گسترده نگاه می کنیم – انواع جدیدی از خطر، رویکردهای جدید برای بیمه‌کردن و جایگاه ارزش جدید.

ادامه مطلب »
ارزش-اینشورتک

کسب ارزش از منبع اصلی آن

این تحقیق بررسی می‌کند که چگونه تحول دیجیتال توانایی بهبود و بازطراحی سفر مشتری در راستای خلق ارزش را دارد و بدین سبب بسترهای لازم برای این بازطراحی را چنین معرفی می‌کند.

ادامه مطلب »

مجله پلنت

سلسله گزارش‌های ماهانه تخصصی در حوزه اینشورتک