گزارش عملکرد سال 1402 پلنت منتشر شد

پلنت که از سال 1398 با هدف توسعه نوآوری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه و مالی تاسیس شد، با رویکرد جدیدی که در دو سال اخیر در پیش گرفت، توانست به دستاوردهای مختلفی دست یافته و عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

بر این اساس، گزارش عملکرد پلنت در سال 1402 با مشارکت واحدهای مختلف این تدوین شده که از اینجا قابل دسترسی است.

طبق این گزارش، در سال 1402 در حوزه‌های پذیرش تیم و ایده، سرمایه‌گذاری و شتابدهی، انتشار گزارش‌ها و نشریات و … دستاوردها و خروجی‌های مختلفی داشته است.

در سال گذشته، از مجموع 85 ایده ورودی به مرکز رشد پلنت، 10 تیم در مرحله سرمایه‌گذاری و شتابدهی قرار گرفتند که در حال حاضر مراحل رشد و توسعه خود را سپری می‌کنند. این تیم‌ها در حوزه‌های مختلف اینشورتک، فینتک، ادتک (فناوری آموزشی) و سلامت در حال فعالیت هستند.

هم‌چنین پلنت با برگزاری یا شرکت در 28 رویداد و نمایشگاه و تهیه و تدوین 43 گزارش پژوهشی و موضوعی و نیز انتشار 4 شماره مجله اینشورتک و بیش از 200 مقاله و خبر اینشورتکی در پایگاه خبری اینشورتک، نقش پررنگی در توسعه دانش نوآوری و تحول در صنعت بیمه ایفا کرد.

نخستین نقشه اکوسیستم اینشورتک ایران نیز که در سال 1401 به همت پلنت طراحی و منتشر شد، در سال گذشته دو بار بروزرسانی شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

https://plannet..ir/?p=9535