پلنت

شماره یازدهم مجله اینشورتک منتشر شد

شماره یازدهم مجله اینشورتک از سوی شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد.در این شماره که در قالب 16 صفحه رنگی ارائه شده است به موضوع «تحول دیجیتال و تاثیر آن بر روند کسب وکار بیمه» پرداخته است.

امروز روند استفاده از فناوری در تمامی جنبه های فعالیت حرفه ای شرکت های بیمه تاثیرگزار بوده است و نمی توان فعالیت های درون سازمانی را بی ثاثیر از مدل کسب و کار تازه شرکت های بیمه تلقی کرد. در این راستا در شماره یازدهم از مجموعه گزارش های ماهانه شبکه نوآفرینی پلنت از روندهای تازه اینشورتک های دنیا به مساله تحول دیجیتالی پرداخته است.

امروز شرکت های بیمه در یک نقطه عطف حیاتی قرار دارند. در دنیایی که همه ادعای دیجیتالی شدن دارند، لازم است که قواعد تازه ای برای موفقیت وجود داشته باشد. در حقیقت دیجیتال هنوز اهمیت زیادی دارد اما اهمیت آن صرفاً به ارزش پذیرش و مقبولیت انجام کسب‌و‌کار مربوط می‌شود و دیگر یک مزیت رقابتی به شمار نمی‌رود. در دنیای فرادیجیتال امروزی مزیت‌های رقابتی برای شرکت‌های بیمه‌ای فرق کرده‌اند  و چه بسا روند فعالیت های کارمندان و فعالان این عرصه نیز به سبب استراتژی های دیجیتالی شرکت تغییر می کند.

در این گزارش که به کوشش شبکه نوآفرینی پلنت و با ترجمه و تلخیص گزارش موسسه تحقیقاتی Cognizant با عنوان «آینده کار بیمه» تهیه شده است، مسئله رویکرد دیجیتالی شرکت‌های بیمه در دنیای امروز و تأثیر آن بر کسب‌و‌کار و روند فعالیت‌های آنها پرداخته شده است. در این گزارش که از نظرسنجی میان مدیران ارشد 168 شرکت بیمه مختلف در مناطق جغرافیای متفاوت تهیه شده است، بر 7 رویکرد اساسی در صنعت بیمه امروز تأکید شده است، 7 رویکرد کلیدی که آینده کسب‌و‌کار در صنعت بیمه را شکل می‌دهند و می‌توانند داستان تکراری بیمه را با جذابیتی دیگر تعریف کنند. گو این که داستان تازه‌ای خلق کرده باشند!

شماره یازدهم مجله اینشورتک را می توانید اینجا دانلود کنید.

شبکه نوآفرینی پلنت

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

[wpbitly]