پلنت

شماره دوازدهم مجله اینشورتک منتشر شد

شماره دوازدهم مجله اینشورتک از سوی شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد. در این شماره که در قالب 16 صفحه رنگی ارائه شده به موضوع «روایت‌‌های مختلف از نگاه‌‌ها به نوآوری در بیمه» پرداخته می‌شود.

این شماره از مجله اینشورتک که به مناسب سالگرد یک سالگی مجله و انتشار شماره دوازدهم آن به طور خاص به روند نوآوری در بیمه پرداخته شده است مجموعه ای است از یادداشت‌ها و نظرات برجسته ترین کارشناسان و مشاوران فناوری بیمه که در نشریات به روز بیمه در سطح دنیا منتشر شده اند. محور اصلی یادداشت کارشنان در رابطه با تعریف نوآوری در بیمه، نگاه متفاوت به مقوله نوآوری در صنعت دیرپای بیمه و ارائه اصول و قواعدی ضابطه‌مند از اجرای نوآوری در سازمان های بیمه‌ای است. اهمیت پرداختن به موضوع نوآوری در بیمه در مجله دوازدهم با طرح مسئله‌ای مهم آغاز می شود. از بیان رویکردی با اهمیت به نام تغییر و تحول. چرا که به زعم کارشناسان و بزرگان بیمه – حتی آن دسته از بزرگان پیشگام این صنعت- حالا دیگر زمان تغییر در صنعت بیمه فرا رسیده است…

«چرا که تغییر جزیی از زندگی است و حالا وقت تغییر است. دیگر نمی‌توان در مقابل تغییر مقاومت نشان داد. حالا دیگر تغییر رکنی مهم در پیشرفت شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود، حالا تغییر دیگر یک مزیت نیست، یک ضرورت است. بیمه‌گری که تا دیروز اصول و قواعد خود را چنان لوحی باستانی دور از نگاه و خدشه دیگران حفظ می‌کرد حالا باید تن به تغییر دهد. امروز حدود 80 درصد مردم دنیا امور اداری و بانکی خودشان را روی گوشی‌های موبایل انجام می‌دهند. رویکردی که تا همین ده سال پیش تقریباً صفر بود…»

در این شماره از مجله اینشورتک یادداشت‎هایی از دن وایت، ویوک وادوا، پاول کارول و… گرد هم آمده است.

شماره دوازدهم مجله اینشورتک را می توانید اینجا دانلود کنید.

شبکه نوآفرینی پلنت

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

[wpbitly]