فعالیتهای واحد ارتباطات و ترویج نوآوری در چند بخش انجام میشوند:
رویدادها:
پلنت در راستای توسعه تفکر نوآورانه، ایجاد شبکه ارتباطی میان نخبگان و فعالان حوزههای مختلف فناوری و کسبوکار، و همچنین توانمندسازی کسبوکارها و دانشجویان، اقدام به برگزاری رویدادهای متنوعی مینماید. این رویدادها شامل:
- کارگاههای آموزشی تخصصی
- نشستهای تعاملی و گفتگومحور
- بازدیدهای علمی دانشجویی
- جلسات تخصصی با حضور فعالان صنایع مختلف
رسانهها:
با توجه به اینکه “توسعه اینشورتک و تحول دیجیتال در شرکتهای بیمه” از اهداف راهبردی پلنت محسوب میگردد، این مجموعه اقدام به راهاندازی رسانه تخصصی اینشورتک در دو بخش ذیل نموده است:
- انتشار فصلنامه تخصصی
- راهاندازی پایگاه خبری و تحلیلی http://insurtech.ir
این رسانهها با هدف ارائه آخرین اخبار و تحلیلهای حوزه اینشورتک به علاقهمندان صنعت بیمه فعالیت مینمایند. همچنین، ارتباط با رسانههای اکوسیستم نوآوری و حوزه اقتصاد و سلامت نیز توسط این واحد انجام میشود.
پژوهشها و اطلاعرسانی:
پلنت در راستای تثبیت جایگاه خود بهعنوان مرجع فکری در حوزه اینشورتک و فینتک، به صورت مستمر به تولید و انتشار گزارشهای پژوهشی و کاربردی در بخش منابع و محتوای وبسایت خود میپردازد. همچنین این مجموعه آمادگی پذیرش سفارش انجام پژوهشهای کاربردی از سوی شرکتهای متقاضی را دارا میباشد.
علاوه بر این، تولید محتوای رسانههای اجتماعی با هدف آگاهی بخشی و معرفی خدمات و فعالیتهای پلنت و … توسط واحد ارتباطات و ترویج نوآوری انجام میشود.
راههای ارتباطی: pr@plannet.ir و plannetPR@gmail.com
09999644591