کارگاه آموزشی تجربه مشتری در پلنت برگزار شد

کارگاه آموزشی »تجربه مشتری« روز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰ نفر از علاقمندان این حوزه در پلنت برگزار شد.

آناهیتا شهنازی مدرس این کارگاه با همراهی و همکاری شرکت‌کنندگان به مباحثی چون نقشه سفر مشتری (Customer Journey Map) نقاط تماس (Touchpoints) در مسیر تعامل با مشتری چالش‌های مسیر مشتری و روش‌های رفع آن‌ها تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف و فرصت‌های بهبود ارائه استراتژی‌های مؤثر برای بهینه‌سازی تجربه مشتری پرداخت.

 

سایر مطالب وبلاگ

اشتراک گذاری

https://plannet.ir/?p=10321

کتاب استارتا‌پ‌‌ها و آینده بیمه

فروش ویژه با تخفیف ۳۰ درصدی تا پایان آذر ۱۴۰۳