پلنت

شرکت بیمه پاسارگاد با همکاری مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت برگزار می‌کند:

اولین دوره رویداد ملی

«چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی»

(ویژه نمایندگان فروش نوآور شرکت بیمه پاسارگاد)

آخرین فرصت ثبت نوآوری‌ها: 30 مهر 1402

اختتامیه و اعلام برندگان: دی‌ماه 1402

درباره رویداد

ما به عنوان مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت، می‌خواهیم با توجه به تجربیاتی که در اکوسیستم نوآوری داریم و شاخص‌هایی که برای نوآوری در فروش می‌شناسیم، نوآورترین افراد در فروش بیمه‌های زندگی را شناسایی کنیم و با توجه به اینکه شرکت بیمه پاسارگاد، موفق‌ترین شرکت بیمه در فروش بیمه‌های زندگی است، برای اولین بار نوآورترین‌های فروش بیمه‌های زندگی را با همکاری شرکت بیمه پاسارگاد، از این شرکت انتخاب و به صنعت بیمه معرفی کنیم.

رویداد چهره‌های شاخص نوآوری در فروش چیست؟

جوایز

  • جوایز ارزنده نقدی
  • لوح تقدیر و تندیس
  • معرفی نماینده به کل شبکه فروش شرکت بیمه پاسارگاد در کشور
  • مصاحبه اختصاصی با نماینده برگزیده در نشریات تخصصی صنعت بیمه (مانند بیمه‌داری، اینشورتک و …)

انواع برگزیدگان

  • نوآورترین نمایندگان
  • نمایندگان برتر نوآور در سطح کشور و کلانشهر‌ها
  • نمایندگان برتر نوآور در شهرهای کوچک، روستاها و مناطق محروم

هیات داوران

عبدالکریم کریمی

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه پاسارگاد

هدیه ولی‌زاده

مدیر بیمه های عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد

فرهاد مصفا

معاون مدیر امور مناطق و شعب شرکت بیمه پاسارگاد

علی اکبر بختیاری

معاون مدیر نظارت بر امور فنی سازمان فروش شرکت بیمه پاسارگاد

علی کارخانه

مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت بیمه پاسارگاد

ایمان ارسطو

مدیرعامل مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت

فرایند برگزاری

ثبت نوآوری در سایت رویداد

(مهرماه 1402)

غربالگری اولیه نوآوری‌ها

(نیمه اول آبان 1402)

مکاتبه با افراد منتخب و دریافت جزییات بیشتر (از طریق فایل ویدئویی)

(نیمه دوم آبان 1402)

مصاحبه آنلاین با برگزیدگان اولیه و اعلام نامزدهای مرحله نیمه‌نهایی

(نیمه اول آذر 1402)

برگزاری رویداد نیمه‌نهایی و ارائه حضوری کاندیداهای منتخب برای هیئت داوران

(نیمه دوم آذر 1402)

برگزاری فینال و اعلام برندگان

(دی ماه 1402)

در مرحله اول این رویداد پذیرش نوآوری‌ها صورت گرفته و پس از غربالگری اولیه با افراد منتخب مکاتبه و از آن‌ها درخواست می‌شود که از طریق یک فایل ویدئویی، جزییات بیشتری را برای رویداد ارسال کنند.

پس از بررسی ویدئوها توسط هیات داوران، از افراد منتخب برای مصاحبه آنلاین دعوت به عمل می‌آید و آن‌ها باید نوآوری خود را در مدتی محدود به صورت آنملاین برای داوران ارائه کرده و به سوالات و ابهامات آن‌ها پاسخ دهند. در این مرحله فینالیست‌ها انتخاب خواهند شد.

در نهایت، از افراد برگزیده برای مرحله نهایی دعوت به عمل می‌اید تا در رویداد پایانی که به صورت حضوری و با حضور مدیران ارشد شرکت بیمه پاسارگاد برگزار می‌شود، حاضر شده و نوآوری‌های خود را در این رویداد ارائه کنند.

در پایان این رویداد، برندگان نهایی اعلام و نوآورترین‌های فروش بیمه‌های زندگی معرفی خواهند شد.

شرایط پذیرش

  • دارا بودن کد رسمی نمایندگی از شرکت بیمه پاسارگاد
  • فعال بودن کد نمایندگی با تایید سازمان فروش و مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران بیمه پاسارگاد
  • مرتبط بودن نوآوری با آمار فروش: یعنی:
    • نوآوری به گونه‌‎ای باشد که از نظر کمّی تعداد فروش را در دوره زمانی اجرای آن بالا برده و تغییر چشمگیری در فروش ایجاد کرده باشد، یا
    • از نظر کیفیت فروش تغییراتی ایجاد شده باشد؛ یا
    • بازار جدیدی که قبلا بازاری بالقوه برای بیمه‌های زندگی بوده، بالفعل و در واقع بازار جدیدی ایجاد شده باشد.
  • تمامی اطلاعات درخواستی در فرم پذیرش، به صورت کامل و دقیق تکمیل شده باشد.
  • ادعاها یا اطلاعات ارائه‌شده توسط کاندیداها قابلیت شناسایی و احراز داشته باشد.
  • کاندیداها باید در مراحل مختلف آنلاین یا حضوری فرایند برگزاری، همکاری و مشارکت کامل داشته باشند.

فرم ثبت نام

مهلت ثبت‌نام پایان یافته است.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر یا پاسخ به سوالات

021۴۶۱۱۶۰۴۳ – 021۴۶۱۱۶۰۵۲ – 09999190225