محصولات اینشورتک 2019

نوآورانه ترین محصولات بیمه در سال میلادی گذشته را بشناسید

استارتاپ‌های اینشورتکی جوان از دل شرکت‌های بیمه بیرون می‌آیند و با ارائه محصولی تازه در پی برآوردن حداکثری نیازهای مشتری‌ها از هر طیف سنی و هر طبقه اجتماعی هستند. در سال 2019 میلادی دنیای بیمه شاهد سربرآوردن محصولات تازه و بدیعی در این صنعت بود. شبکه نوآفرینی پلنت در این نوشتار به بررسی نوآورانه‌ترین محصولات بیمه سال 2019 می‌پردازد.

ادامه مطلب »
اینشورتکـ2019

مهم ترین دستاوردهای اینشورتک در سال 2019

سال 2019 را سال استارتاپ های بیمه می‌دانند و معتقدند که در یک سال گذشته اینشورتک ها بیشترین زمینه فعالیت در صنعت بیمه را داشته‌اند. شبکه نوآفرینی پلنت در این نوشتار به بررسی برجسته‌ترین رویکردهای اینشورتک‌ها در سال 2019 میلادی می‌پردازد.

ادامه مطلب »

بزرگ‌ترین ریسک‌های پیش روی صنعت بیمه در سال 2020

صنعت بیمه در میان چالش‌های ریز و درشت با ریسک‌های زیادی نیز دست و پنجه نرم می‌کند. ریسک‌هایی که داشتن آگاهی و آمادگی برای تقابل با آن‌ها می‌تواند بسیار کارساز باشد. در این میان موسسه تحقیقاتی CRO به پیش‌بینی انواع ریسک‌هایی که شرکت‌های بیمه در سال 2020 میلادی با آن رو به رو هستند پرداخته است و در نهایت فقط یک راه برای تقابل راحت‌تر و بی دغدغه تر با تمامی ریسک‌ها پیشنهاد داده است: اینشورتک!

ادامه مطلب »
Innovation in Insuretech

چطور تقابل استارتاپ‌ها و نسل قدیمی بیمه را مدیریت کنیم؟

این روزها صنعت بیمه تغییرات بسیار وسیعی را تجربه می‌کند چرا که بازیگران اصلی آن در پاسخ به انقلاب اینشورتک‌ها سعی دارند از هر مدل نوآورانه‌ای برای رقابت با همتایان خود استفاده کنند. فضای رقابتی بیمه‌ها و اینشورتک ها تا امروز باعث به وجود آمدن مدل‌های مختلفی از نوآوری شده است. در این مطلب با انواع مدل‌های مؤثر در عرصه نوآوری صنعت بیمه آشنا می‌شویم و نقاط ضعف و قوت هر یک را بررسی می‌کنیم. مدل‌هایی مجازی که برای درک این فضای به سرعت در حال تکامل مؤثر خواهند بود.

ادامه مطلب »
اینشورتک-کاربر آنلاین-خریدار

اینشورتک: ابزار تبدیل کاربر آنلاین به خریدار بیمه

این گزارش قرار است با یک جمله عجیب شروع شود، جمله‌ای که به حتم شما را نیز مانند باقی کارشناسان حوزه اینشورتک و صنعت بیمه تا مدت‌ها به خود مشغول می‌کند: امروز مهم‌ترین محرک رشد یک شرکت تجاری موفق کاربران هستند نه مشتری‌ها!

ادامه مطلب »
اینشورتک در خاورمیانه

خاورمیانه، چاه نفت آینده بیمه

جغرافیای حضور بیمه مساله مهمی است که می‌تواند در جواب دادن به این سؤال‌ها یاری رسان باشد. این جغرافیای استقرار است که نشان می‌دهد هر شرکت بیمه باید به دنبال چه چیزی باشد و چطور به آن دست پیدا کند. و در این میان خاورمیانه و شمال آفریقا جغرافیای مطلوب دنیای اینشورتک‌هاست. منطقه‌ای با ظرفیت بازار 2 میلیاردی فین تک!

ادامه مطلب »

مجله پلنت

سلسله گزارش‌های ماهانه تخصصی در حوزه اینشورتک